Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 hva er din beste sex stilling? og hvilken stilling tenner deg mest?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Det må være å bli tatt skikkelig hardt bakfra og å ri gubben Herlig
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Tatt bakfra. men det er litt morro og ri baklengst også :-) Ønsker meg en finger i rompa samtidig, men det har jeg ikke fått enda...:-(
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Syntes det er best når han ligger lent over meg, jeg ligger på ryggen med lårene opp langs min mage, og leggene langs hans mage. Da kommen han dypt inn og det er godt Er godt å bli tatt bakfra også, gjerne at han står på gulvet mens jeg står på knærne på senga.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #5 Skrevet 11. juli 2008 Liker å ligge på ryggen på kjøkkenbordetmed beina hengende utenfor (rompa helt på kanten). Så løfter han og holder beina mine bakover mens han knuller meg hardt mens jeg tar på meg selv og kuken hans. Digger å se ham i øynene når jeg kommer hardt med kuken hans langt inne i meg og å se øynene hans når han kommer like etterpå. Han kommer veldig hardt når vi bruker den stillingen, og det gjør jeg og. Ofte kommer vi samtidig også.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Min beste stilling er når jeg ligger på rygg med beina samlet. Han ligger oppå meg og penetrerer meg... Er nesten som en slags misjonærstilling, bare at beinstillingen vår er byttet om. Dritdigg!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 å ligge på siden i "skje" posisjon, mens han står på knærne og tar meg bakfra/fra siden, da treffer han g-punktet mitt og jeg får sterk orgasme uten å stimulere klitoris, ejakulerer også i denne posisjonen. han elsker den også )))
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Helt enig med hun over ( 09:31 14.07.07) Dette er også en deilig stilling å bli tatt analt i, da kan jeg styre tempoet når han skal inn,mens han enda ligger bak meg,så kan han reise seg opp mens han er inni meg. MMM,kjempedeilig
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 helt enig med at det funker like godt analt, 19:18 14.07.2008
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Sandwich: at jeg har en kukk foran i fitta og en bak i anus mens brystene mine knas av han som er bak meg.Han foran holder meg på hoftene og "styrer" litt. En sjelden gang har det vært med en tredjemann og da kan jeg ta ham i munnen om jeg vil eller han venter på tur;)). Det er bare såå digg......
Anonym bruker Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 ri er helt klart favoritt ! treffer g noe helt vilt da, å se hverandre i øynene samtidig
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 jeg ligger på mage, han ligger oppå meg. ene hånda hans er på klitten, mens den andre knar og klapper meg hardt på rompa. Først penetrerer han forsiktig, så hardere og hardere, helt til det går for meg. det blir klitt og g punkt orgasme ut av en annen verden! Vi kommer ofte samtidig i denne stillingen.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #13 Skrevet 13. september 2008 Misjonæren faktisk. Som mannen min sier; "når vi har funnet noe vi liker og som funker, hvorfor gjøre alt mulig annet hele tiden da?". Vi har sex i andre stillinger også da. Men til "hverdags" er det misjonæren, mest fordi vi har mest kose-sex på hverdagene. Trist på mange måter at det blir slik, men på andre siden så har vi det veldig bra. På spisestuebordet er veldig bra da, og bakfra og når jeg rir han
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #14 Skrevet 20. september 2008 jeg liker å ligge på magen og han ligger oppå meg. beina er strak ut. han trenger inn i meg forsiktig og når han er kommet inn dasker han mer på. jeg kjenner at han ligger tungt oppå meg og går inn og ut. det er så deilig. jeg hører at han stønner og han lener seg godt over meg og bare beveger rompa opp og ned. da kommer han dypt inni meg så gjør at jeg kommer. når han hører at jeg kommer, får han orgasme. det er så deilig, jeg trenger ikke gjøre noe bare ligge å nyte, han gjør all jobben. etter orgasme dirrer hele kroppen min og beina blir til gele. han er ikke hjemme nå og ikke har jeg dildo. jeg har såå lyst på sex. er det andre menn her som kan fortelle hva de hadde gjort, om de hadde meg i senga nå? vår lille hemmelighet i kveld?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå