Gå til innhold

GJEEEEEEESP!!! ZzzzzzZ!!! Er så trøtt!!!


Sol + spire

Anbefalte innlegg

Har mest lyst til å sove sove og sove....Det jeg har mest lyst til er å sove. Og så har jeg litt lyst til å sove....hehe

 

Men kan jeg det? Nei da..på dagen er det full rulle med ei jente på 11 mnd og på ettermiddagen er det jobb. Klarer nesten ikke være kjæreste på kveldstid på grunn av denne trettheten. Tror ikke han helt skjønner hva som skjer jeg. Jeg orker liksom ikke en ting.

 

Ok nok syt for i dag!

 

Nå ble jeg trett!! =O

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjesp, har det på samme måten med trettheten her, sånn var det sist å. Sover på toget til jobb, sover på toget fra jobb, Sovner etter middag på sofaen og sovner bang kl 21 i senge mi!

 

Gjesp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det meg som ikke får sove da;) Jeg er IKKE trøtt, var det før jeg ble gravid, men definitivt ikke NÅ!!! Jeg holder på å bli gal, føler jeg sover to meter over madrassen om natta, og ikke sovner før 2-3 tiden og er lys våken igjen neste morra kl 8. Vi kunne jo kanskje delt litt på dette???????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg bare venter på at trøttheten min skal slå til for fullt. I forrige graviditet sov jeg 16!!! timer dagen de første tre mnd. Klarte så vidt å holde øynene oppe, og sov tre timer på jobb hver dag. Hadde heldigvis en forståelsesfull sjef.

Så langt er jeg trøtt, men ikke like ille, men vet at det snart tar av. Har heldigvis ferie om en uke, så da håper jeg at jeg kan få sove litt lenger om morgenen, og at noen andre kan hjelpe til med sønnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til helene9

 

Hehe...ja vi kan godt dele litt på det ja. Hadde vært helt supert...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...