GuttemammaTilTo Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 må bar skrive litt her for å få ut litt av spenningen i kroppen!! jeg gleder meg sååå masse til både å stå gravid brud og til å bli mamma til en liten gutt:-D på lørdag gifter vi oss og jeg er 28 uker på vei, det er en stolt kommende pappa som venter på meg ved enden av kirkeløperen! kom gjerne med tips og erfaringer om noen har opplevd det samme som jeg opplever nå! har gått til innkjøp av flate brudesko og håper det ikke blir for varmt eller ubehagelig å ha på seg brudkjolen:-)
LilleLykkeMor Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg kan desverre ikke komme med lignende erfaringer, for jeg mannen min har ikke fridd til meg(enda :-)) MEN, jeg kan ønske deg masse lykke til, håper du får en kjempefin dag :-D
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Ønsker deg lykke til, håper dagen din blir perfekt!
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Åh gratulerer, så moro - jeg kjøpte sko som var et halvt nr for store, pga at man står og går mye og har lett for å få hevelse i beina, også pga nerver, den dagen. Kjøpte også flate sko. Har bare en ting å si, nyt det - det er helt fantastisk og en dag du aldri får igjen ) Lykke til
venter på lille M.. Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 hei... Jeg giftet meg på Lørdag, 5. juli og var da 18 uker på vei.... hadde med ett sko som jeg byttet med fin skoene, det var det ingen som så under kjolen alikavel... Vi hadde veldig fint vær på vår bryllupsdag, men det gikk bra, var bare litt varm og klam inne i kirken og under middagen..... Var litt sliten i beina utpå natten, for beina ble brukt på dansegulvet, da mange ville danse med bruden... Tok ett velfortjent fotbad søndag morgen, varmt vann og grønnsåpe, før jeg sykklet bort på lokale for å spise frukost sammen med gjestene.... Angrer ikke på at jeg giftet meg selv om jeg var gravid, og kroppen var sliten... Lykke til....
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har ingen erfaringer og dele, da jeg skal gifte meg neste sommer (jippi!!!), men vil ònske deg masse lykke til, og kos deg kjempemasse pà den store dagen!! :-)
et-lite-søsken-til-lotta Skrevet 11. juli 2008 #7 Skrevet 11. juli 2008 Hei på deg!! Jeg giftet meg september i fjor og var da 33 uker på vei! Gikk kjempefint det!! Syns det var helt nydelig å være en gravid brud! Lave sko er fint, bare husk og drikk masse vann når du sitter hos frisøren, og prøv å få i deg litt mat før vielsen!! Jeg hadde null matlyst, og følte jeg hvert øyeblikk skulle besvime, men det gikk fort over etter at jeg hadde spist! Pass på at du har en behagelig bh, men som i tillegg sitter godt! Og ikke stress, alt faller på plass og dagen blir superfin!! Masse lykke til!!!! Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå