Shabby Cheap Chic Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jeg kan vel det, men hvor får man tak i fine kurver som er litt dype da??? Eller en dyp vogge??
Northernlights Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Min første svigermor lagde DEN fine babykurven av to appelsinkurver på 40 tallet. Jeg arvet den, og var kjempefin de aller første ukene. Hun la nedi skumplast,som hun la flanell rundt, før hun lagde skjørtet rundt,og lakenet innvendig. Disse apelsinkurvene var avlange, og runde i kantene, og for å få den lengre, tok hun to kasser, og kappet av bare tuppen av begge to,og satte dem inni hverandre. Kanskje ikke forklart så godt, men det var enkelt og pent. Hun kjøpte tre-hjul som ble plassert under.
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 Ååh den var sikkert søt... Men hvor får man tak i kurver o.l da?
Northernlights Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Skittentøyskurv,da? Ubrukt, selvsagt ;o) IKEA må da ha sånne?
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2008 hehe ja det har jeg ikke tenkt på.. Må kikke llitt..
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Vi har en sånn skittentøyskurv(fletta) fra bohus eller noe.. Vi arvet den så husker ikke hvilken møbelbutikk. Bestillte madrass fra ullkorga og svigermor sydde trekk. Kjempe-fin. Men vår er litt liten... Vogge får du jo spesiallaget rundt omkring. Fengsel og asvo-bedrifter bl.a.
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2008 Åååh, at jeg ikke har tenkt på fengsel.. Bor ikke langt unna Ullersmo jeg da.. Må sende de en mail..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå