Gjest Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Er skikkelig skuffa her jeg sitter.....noen sa at jeg skulle ringe og si fra hvis jeg trengte litt avlastning og litt hjelp i et gitt tidsrom, når jeg ringer og spørr så har de selvsagt 100 andre planer. At det kan skje en og annen gang er en ting, men alltid er noe annet. Og da vet de godt at jeg aldri spørr uten at det faktisk er ganske så krise..... Var snakk om 2 timer med barnepass en gitt dag så jeg får tatt en kjøretime jeg nødig vil avbestille....siden det nå viser seg at samboeren neppe rekker fram til da. Får håpe tanta mi eller noen andre er ledige akkurat den dagen. Angrer nesten på at jeg flytta hit igjen, svigers stillte i hvertfall opp hvis det var noe, uansett hva det skulle være, om så var at svigermor måtte byttevakt så gjorde hun det også hvis det var mulig....enestående rett og slett!! Greit, foreldra mine stiller da opp for barnebarna og passer så gjerne, men kun når det passer dem, skulle bare ønske de kunne stille litt opp akkurat nå, for det er vanvittig viktig at jeg får kjørt opp i sommer og jeg har så kort tid på meg at hver eneste dag jeg kan kjøre er avgjørende for at jeg skal lykkes i dette. Jeg er vel nødt til å prøve å forklare dem hvor krise det faktisk er nå.....enda jeg ikke liker å syte til dem ( jeg syter fint lite til familien enda jeg er ei syteugle av dimensjoner her inne, dette er regelrett dumpinplassen for all frustrasjonen jeg har had ei lang periode)....så mamma og pappa vet nok ikke hvor sliten og pressa jeg er....hater å fortelle dem sånt faktisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå