JPG2011 Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jeg bruker denne minipillen. Pleier å ta den halv ti om kvelden. I dag bommet jeg skikkelig, skulle ta Paracet og greide å ta minipillen halv seks nå i ettermiddag i stedet. Hva gjør jeg nå? Tar en til halv ti?
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Du ahr jo allerede tatt en i dag, ikke ta en til, men ta en morgen klokken halv seks! eller innenfor den tiden som du kan strekke det til... Les brosjyren som følger med!
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Det er vel 24 timers frist på de, så det går nok helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå