Gå til innhold

øyenstikkere...stikker de i øya?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ente i det hele tatt.

Bonjour, forresten:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!! Mobber du mitt innlegg? Hæhæ? Må ikke kødde med folks fobier vet du;-)

Og selvfølgelig stikker øyenstikkeren deg i øyet. Derav navnet øyenstikker;-)

Skrevet

Døøh. Nå har jeg gått rundt en prekæsalder og trodd at de beit etter øya...så leser jeg ett sted at de er helt ufarlige og ikke biter i det hele tatt. Bare leker helikopter:)

Skrevet

men de kan jo stikke deg i øya da, om ikke bite etter øya. De har jo et ganske stort tempo da, så før du har fått sukk for deg har du en øyenstikker på øyet. Helt sikkert. Alt kan skje;-)

Men det er jo litt kjipt at du har gått rundt en hel prekæsalder og trodd de har vært ute etter deg da.. De er jo ikke menneskevonde, bare dumme;-)

Skrevet

Nå får du gi deg, de er vel ikke dumme!

Skrevet

Her er er bedre bilde :-)

Skrevet

Jeg hadde angst deluxe for disse insektene når jeg var lita. Trodde de stakk ørene,jeg...at de kom i full fart fresende rett inn i tromhinna.

Heldigvis har den redselen gitt seg. For nå svirrer de rett utenfor døra, over en gullfiskdam vi har ute.

Jeg strever meg ihjel for å ikke overføre min angst for flyvende insekter til barna mine, men så langt har 3 av 6 skikkelig redsel for insekter...

50% av ungene har altså fått denne "arven" fra mora si.

Se på albumsiden min, der er det ei bille mannen min fant utenfor her forleden. Når de sier alt er stort i USA, inkluderer det insektene også. Grøss...

Jeg skvatt skikkelig ute i dag. Så en lang slangehaletipp forsvinne i full fart en meter unna meg, under en stokk.

Sa fra til mannen at nå er det enda en slange her!! iiiiiiik!

Dro fram stokken, så var det bare ei 30-40 cm lang svart firfisle.....

Skrevet

Haha, du er morsom du! Hagen din virker veldig spennende :-)

Skrevet

Det er spennende på soverommet mitt også ;o)

Under senga.

Der ulveedderkoppene bor..

I fjor hørte jeg èn gå over teppegulvet..tro meg. Jeg lyver ikke!

Jeg hørte den tasse!

grøss,de er svære.....ÆÆÆÆhhhh......

Skrevet

Haha;-) Jeg har virkelig sympati med deg Northernlights. USA er ikke landet for meg skjønner jeg..

Og det med insektsfobi... Jeg trodde jeg hadde klart å "skåne" min datter for det. Hun er den som har "reddet" edderkopper og annet skrømt fra den skjebnen de ville fått hvis det var opp til meg... Lille søte jenta mi. Men i år er hun litt mer skeptisk.. Av en eller annen grunn har hun fått fobi mot muligens det eneste insektet som ikke plager meg nevneverdig (Så lenge det ikke er mange av de), fluer. Edderkopper er fortsatt kjæledyr i hennes øyne da;-)

Skrevet

Da ville jeg heller sovet i hagen tror jeg...

Skrevet

Der er det BÅDE edderkopper,firfisler,slanger,digre gresshopper og andre kryp, så nei takk.

Pluss at det er tropevarme ute.

Da får de bare tusle rundt til jeg kommanderer mannen min til å drepe dem,når de kommer ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...