Aga:-) Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Min søster skal ta KS om en uke og jeg kjenner at jeg gruer meg litt til det.. Men gleder meg voldosmt til å bli tante, da!! Første gang. Jeg kommer jo til å ta helt fullstendig av:)
Willy Wonka Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Hvorfor grue seg??? Jeg hadde planlagt ks og det er noe av det flotteste jeg har opplevd!!! Ingen komplikasjoner.
Aga:-) Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 Så fint svar!! Takk. Gruer meg litt fordi jeg har hørt mange fæle historier...men det har jeg jo hørt om i forhold til vanlig fødsel også da;)
Håpefull mamma Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 til meg ble det akutt ks så jeg tror jeg lar være å dele mine erfaringer jeg. vil ikke skremme dere;o)
Aga:-) Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2008 Uff, så trist for deg. Håper det er forskjell på planlagt KS og akutt..
spurvemamma Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Hei! Jeg har hatt to ks og har ikke hatt noen problemer. Førstegang var jeg nødt pga foranliggende morkake og 2.gang fordi jeg ønsket det selv. 2 gang var jeg på bena etter 4 timer, første gang etter ca 10 timer. Selfølgelig er det vondt de første dagene men man får smertestillende og ja jeg har opplevd værre smerte. En kjenner såret noen uker etter men jeg ville for alt i verden ikke byttet med vanlig fødsel. Lykke til!
Willy Wonka Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Slutt å høre på disse skremsel-historiene om ks. Planlagt ks går veldig rolig for seg. Var rett og slett den største dagen i mitt liv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå