Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Dere trenger å lese en bok som heter "Når kvinner ødsler sin kjærlighet-på menn de gjerne vil redde. Handler om hvordan man etterhvert tror at det skal være vondt og smertefult å være i et forhold. Om hvordan mange kvinner blir omtrent besatt av mennene de er i et forhold med. Og jo mer han sårer deg, dess mer elsker du ham. Du tror at bare du gir litt mer, bare du har litt mer forståelse, litt mer tålmodighet osv osv., så vil han forandre seg og elske deg like mye tilbake. Kvinner som forsvarer og finner unnskyldninger for hans oppførsel hele tiden. "han er sliten, han hadde en vanskelig oppvekst, han trenger avkobling, han er glad i meg men har vanskelig for å vise følelser o.l". Forhold som går løs på den mentale og fysiske helsen ens er ikke bra! Les boken og redd dere selv. Eller kast bort mange år på å være frustrerte og ulykkelige, og ha det vondt pga syke og følelsesmessig ødelagte menn!!Og før dere lærer ungene deres det samme. Kommer du i forsvarsposisjon eller tenker at "ja men andre kvinner har det verre", da trenger du i allfall å reflktere hvorfor du er i et slik forhold. Syns bare jeg ser så mange innlegg her som tyder på at mange her knytter seg til menn som ikke bryr seg om dem!
.Ann. Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Har ikke lest boka, men den høres ut som noe mange av oss trenger å tenke over. jeg har vært der, men ikke nå lenger, Livet er 1000 ganger bedre alene, en i et slikt forhold. :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 HI her. Jeg har også vært der selv. Hadde det mye vondt følelsemessig i mange år og sliter enda litt pga det. Er lykkelig nå i et forhold og håper det varer.At jeg har lært å ikke gi så mye til folk som faktisk ikke bryr seg stort. Jeg trodde hele tiden at det var noe med meg selv jeg kunne gjøre bedre! Nå vet jeg at jeg gjorde mer enn nok og gav mer enn jeg burde.
.Ann. Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Ja, det er vel ofte en del av problemet.. en tror det blir bedre bare en gir mer, også gir en allerede alt for mye. Huff. Aldri mer, sier jeg bare. mange egoister der ute som syns det er greit å bare sitte på ræva og ta imot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå