Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her en morran var jeg og hentet datteren til min x for å levere henne i bhg. siden han og samboeren var syke. Bilen dems var heller ikke i kjørbarstad så da tropper jeg opp. I allefall så får jeg litt ut på dagen får jeg en snodig sms fra samboeren hans. Jeg ringer henne og spør hva som skjer. Da viser det seg at dem ligger og sover og hun våkner av at det står en fremmed mann i soveromsdøra. Hun får på seg klærne og går ut i stua. Mannen er borte og alle dører til alle rom er åpne og han hadde forsynt seg med div. eiendeler. Noe fant dem igjen utenfor men noe er borte...

Gud bedre.. jeg misunner dem ikke den følelsen. Tror jeg hadde fått noia og ikke turt å bo på bakkeplan lengre asså.

Forsto det sånn at han hadde kommet seg inn et lukket vindu.

Ble helt uvel når hun fortalte dette. Så folkens.. pass opp... man har søren meg aldri noen garanti..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj, så ekkelt...Vi har heldigvis alarm..

Skrevet

så snill du er som hjelper xn og hans nye familie da:) Uvant og høre.. hehe..

Men utrolig ekkelt ja, fant de ut om han hadde tatt noe verdifult da? Flere som har sett han??

Skrevet

Å fy søren! Så ekkelt!!

Vi har også alarm, men bruker ikke den når vi sover. Da hyler det jo hvis jeg må opp om natta for å gi småen smokk, eller en tur på do - og en av delene skjer minimum hver natt, sukk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...