gutt07 & jente09 Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 poden er nå 8mnd, og får pupp 2 ganger om natta... han får av og til vann, men da våkner han hvert 15min,blir liksom ikke fornøyd... spiser bra på dagen, grøt, middag og frukt + pupp av og til... er det "skrikekur" som må til? han blir skikkelig fornermet når han ikke får pupp, så grininga holder på leenge... så derfor jeg ikke har gjordt det enda... noen m erfaringer de kan dele? tips? =)
shanty73 Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Her har begge sluttet om natten med pappa som "nattevakt"... men med en kamp... Sistemann ganske leeenge...
gutt07 & jente09 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 ja, kommer vel til å bli det her også... når sluttet dine? Lå du å hørte på skrikinga? og hvor mange netter ca?? uff, dette blir ikke morro...
Aga:-) Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Dette er vel et av de mest diskuterte temaene her inne, og ikke uten grunn. Jeg har nattammet mine barn til de er godt over året, fordi jeg har opplevd at de har hatt behov for det. Nei, vi har ikke sovet godt, men jeg har heller ikke tro på at de har godt av "skrikekur" eller ferber eller andre tilsvarende metoder. Jeg har også sovet sammen med dem lenge. Nå sover de veldig godt hele natta i sin egen seng:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå