To gutter + spire Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Var ute å shoppa litt i dag , og inne på H&M for å finne ammetopp - da fant jeg en til 30 kr - en helt enkel hvit en . Kjempegrei. Ellers hadde de 2 pk. med en hvit og en svart ammetopp til 129 kr. Det var utrolig billig ( Ikke salg) Brukte ikke dette med førstemann , men det er jo ganske praktisk egentlig . Har sett noen på fra "Boob" til over 500 kr ....litt drøyt synes jeg da. Er det andre "billig -kjeder" som selger ammetopper?
LilleLykkeMor Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg kjøpte den to-pk'en i går selv, de var fine og behagelige :-) Med matchende truser :-D
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Bare pass på at det ikke blir trangt når den flippen løftes og legges over brystet. Perfekt for å lage brystbetennelse. Så pass på at de er litt løse i passformen slik at det ikke klemmer noe sted når dere løfter ut brystet. (Bare et lite tips...)
To gutter + spire Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2008 åja ! Takk for tipset Kjøpte i et par str. større enn jeg vanligvis bruker , det er alltid litt lurt Hadde brystbet. to ganger med førstemann p.g,a at han ikke klarte å tømme brystet skikkelig ( født litt for tidlig) - det var utrolig VONDT!! høy feber - fysjj! vil gjøre alt for å unngå det denne gangen .
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Oi det var billig - Lindex og Cubus har også ammetopper, tror Bogerud også har de faktisk. Sikkert de fleste kjedebutikkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå