Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jeg orker ikke mer skriking, rot, regninger, varme, slapphet, hodepine, depresjon, golvvask, middagslaging, skittentøyskurver, kontoutskrifter, skattetrekk, renteoppgang, boligpriser, leggetider, forventninger, golvlistelegging, maling, rotete frysebokser, rotete soverom, melkflekker på golvet, sure kunder og drit! ÅÅÅÅÅÅh, det klikker for meg snart, det er bare altfor mye! Jeg vil ikke være voksen lenger. Jeg vil være en unge som bekymrer seg for at noen har stjålet bøtten min.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg sender deg en klem jeg.. Og kan betrygg deg om at vi er mange som har det slik. I lengre eller kortere perioder. En ting en selv kan gjøre er å senke forventnigene sine. Det høres kanskje bare teit ut, men mye kan bedres ved å senke dette. Selv var jeg opphengt i forventninger i forhold til meg selv, mannen, foreldre, søsken, arbeidsgiver og kollegaer. Ved å senke forventnigene sine, blir skuffelsene mindre. Hvis det er skikkelig ille, må du love meg at du oppsøker profesjonell hjelp. Depresjoner kan være skikkelig harde å få has på... Men resten kan ordne seg med lister, planlegging, avlastning ( hvis du har) og knallhard jobbing!! Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Jeg skjønner deg godt. Har det sånn selv for tiden, og å sette opp gjøre-lister hjelper ikke meg engang, for alt jeg må få gjort involverer greier som har vente- eller leveringstider herfra til evigheten, og alle håndverkere er jo åpenbart på ferie i flere uker, og jeg er dritt lei av å male og male på noe som jeg nå ender opp med å måtte tapetsere på nytt, og så videre bortetter og helvete heller. Og saldo på kontoen minker og minker, og får jeg i det hele tatt råd til alt etc. Faen altså. Jeg vil sitte på fanget til noen og bli puset på håret!!! Jeg vil ikke være stor lenger akkurat nå. Jævla drit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå