-mamma-til-to-vakre Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Telefonen min ble stjelt, og måtte da ha nytt sim-kort og ny mobil. De meldinger og bilder jeg hadde lagret i lagrede elementer, burde de da fulgt med på det nye kortet?? Har fortsatt samme nummer...
Sivalur Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Mest sannsynlig så hadde du lagret bildene og meldingene i telefonen sitt minne - og ikke i minnet på sim-kortet. Det er begrenset med minne på sim-kortet så som regel er det bare plass til noen kontakter og meldinger her. Og forresten - så lenge det gamle sim-kortet ditt også ble stjålet - så er absolutt alt borte. Det er ingenting som lagres på noen sentral server hvis det var det du tenkte på. Det er kjipt, min mobil ble ødelagt forrige uke og jeg tenkte da såklart på bildene som kanskje ble tapt - men jeg var heldig og fikk lastet dem over på en pc. Det blir vanskelig når din mobil er borte. Lykke til med ny mobil - kanskje lurt å ta backup mot pc'en en gang iblant? Det skal jeg begynne med nå.
NoDoubt Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Nei, de skal ikke følge med i det nye sim-kortet.
-mamma-til-to-vakre Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2008 Jaja, kjipt, men ikke noe å gjøre med det da. Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå