Alba44 Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 er det jammen mange hyggelige av!! En ung gutt tilbød seg og hjalp meg med vogna i dag opp en trapp. "Tusen takk!" sa jeg jo selvsagt, og han kvitterte med "Bare hyggelig!". Så da må vi guttemammaer satse på at våre små blir like oppmerksomme og hjelpsomme )
PAVEEL Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 vet du alba, det er har jeg faktisk tenkt over. jeg prøver å oppdra mine to gutter til å bli hyggelige, høflige, hjelpsomme menn. og jeg må skryte av han på 4 iallefall, for makan til oppmerksom liten kar skal man lete etter. gir meg komplenmenter i fleng hvis jeg pynter meg litt ekstra el lage noe han liker godt:-)
Aga:-) Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Helt enig! Det er virkelig mange hyggelige og greie ungdommer, og det fokuseres det altfor lite på egentlig. Stakkars, de får jo stort sett bare pes og kjeft.
Alba44 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2008 2 gutta: Så koselig! Tyder på at du gjør en flott jobb med han det ;o)
giggsi Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Jeg bor i et nabolag med masse ungdommer. De er hjelpsomme og hygglige. Holder opp dører og hjelper til med vogner. Har t.o.m blitt tilbudt hjelp til å bære varene opp til meg i 2.etasje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå