Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det jammen mange hyggelige av!!

 

En ung gutt tilbød seg og hjalp meg med vogna i dag opp en trapp.

"Tusen takk!" sa jeg jo selvsagt, og han kvitterte med "Bare hyggelig!".

 

Så da må vi guttemammaer satse på at våre små blir like oppmerksomme og hjelpsomme :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet du alba, det er har jeg faktisk tenkt over. jeg prøver å oppdra mine to gutter til å bli hyggelige, høflige, hjelpsomme menn. og jeg må skryte av han på 4 iallefall, for makan til oppmerksom liten kar skal man lete etter. gir meg komplenmenter i fleng hvis jeg pynter meg litt ekstra el lage noe han liker godt:-)

Skrevet

Helt enig! Det er virkelig mange hyggelige og greie ungdommer, og det fokuseres det altfor lite på egentlig. Stakkars, de får jo stort sett bare pes og kjeft.

Skrevet

2 gutta:

 

Så koselig!

Tyder på at du gjør en flott jobb med han det ;o)

Skrevet

Jeg bor i et nabolag med masse ungdommer. De er hjelpsomme og hygglige. Holder opp dører og hjelper til med vogner. Har t.o.m blitt tilbudt hjelp til å bære varene opp til meg i 2.etasje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...