Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Er jeg dum som synes dette er skikkelig skuffendes; Han har plutselig fått mye jobb som haster så veldig, så han har hver dag nå overlatt gulljenta til svigers ihvertfall 3 timer hver dag.. Blir så irritert for her har jeg gått turer og ordna og dulla med snuppa i et år, og så kan han ikke ta fullt og helt ansvar i noen uker..!!?? Jeg er på ny jobb og har ikke sjanse til å være hjemme nå.. Haater å ikke ha kontroll på hva som skjer.. Ikke burde han jobbet heller, men skal fakturere det slik at det ikke blir i denne perioden eller noe sånt noe.. Blir så skuffet og irritert!
!!!! Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Hadde du skrevet inn her og skrevet at det var naboen som gjorde det. Ville alle ha skrevet at du skulle meldt han til politiet for trygdesvindel. Det er jo det det er..... men regner med at det er uakutuellt. Han er nok ikke den eneste mannen i historien som ikke tar ordentlig ansvar for sitt avkom. Barnet lider sikkert ingen overlast hos svigers. Mange barn, verden over blir tatt vare på av andre enn sine foreldre fra rett etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Jeg hadde nok også blitt ganske skuffet over noe sånt ja! Du får ta deg en alvorsprat med han og fortelle hva som er meningen med pappapermen, og si at det ikke er jobben og penger som står i fokus nå. Han har perm og skal ikke jobbe. Nå er det tid sammen med barnet som står i fokus. Jobben kan vente, han er jo i perm! Om det er så vikgit å få unnagjort alle de tingene og det ikke er noen annen løsning... er det kanskje mulig at han tar ut gradert perm? Og at barnet er hos svigers halve dagen permanent til hans perm er over?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Det var jo faktisk en god i idé.. Skal snakke med han, ja.. Er jo ikke snn dette skal være... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå