Gå til innhold

kan moderatorene se..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem anonym egentlig er? Altså, får de se hvem som er bak anonym knappen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hun, men det er jo bare å opprette en profil som overhode ikke sier noe om hvem du er. En hotmail, gmail eller yahoo adresse.

Skrevet

egentlig bør man sitte med finnlandshette på en nettcafe når man uttaler seg om framovervendte barneseter, utroskap og annen snacks....hehe....dem kan jo spore ip-adr......fnis

Skrevet

Hehe, da tror jeg de som er moderatorer har det veldig gøy.. Tenk på alle de som svarer på eget innlegg.. Åh.. Hadde vært kjempegøy og vært det for en dag.. :)

HI

Skrevet

Ja, jeg vet! Jeg har jo fått opp sånn moderer-ting på alle innleggene støtt, men når jeg trykker på de, så får jeg ikke lov alikevel?!

Snakk om lure-moderere-mus!

Skrevet

Men kan du se nickene til de anonyme også? =D

Skrevet

Hvis jeg ønsker det, så kan jeg se hvilken bruker som står bak et innlegg. Det kommer imidlertid ikke automatisk opp når jeg kun leser en tråd.

Skrevet

Men brukeren forblir anonym vel?

Skrevet

Hvis noen ber om å få opplyst hvem den anonyme er, så sier ikke du det??

Skrevet

Moderator er som nissen! De ser deg:))

Skrevet

Hvis du sier du vil drepe barnet ditt, med anonymt nick, så mener jeg moderator har plikt til å melde fra om det til politiet, og finne ut hvem som står bak.

Skrevet

Hørt om datatilsynet? Tror forresten ikke moderator er utdannet etterforsker. Er nok litt begrenset med ressurser i å etterforske drapstrusler av egne eller andres barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...