Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Hvem anonym egentlig er? Altså, får de se hvem som er bak anonym knappen?
!!!! Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Det kan hun, men det er jo bare å opprette en profil som overhode ikke sier noe om hvem du er. En hotmail, gmail eller yahoo adresse.
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 egentlig bør man sitte med finnlandshette på en nettcafe når man uttaler seg om framovervendte barneseter, utroskap og annen snacks....hehe....dem kan jo spore ip-adr......fnis
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Hehe, da tror jeg de som er moderatorer har det veldig gøy.. Tenk på alle de som svarer på eget innlegg.. Åh.. Hadde vært kjempegøy og vært det for en dag.. HI
AndreVonDrei Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Ja, jeg vet! Jeg har jo fått opp sånn moderer-ting på alle innleggene støtt, men når jeg trykker på de, så får jeg ikke lov alikevel?! Snakk om lure-moderere-mus!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Men kan du se nickene til de anonyme også? =D
Moderator Hannah Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Hvis jeg ønsker det, så kan jeg se hvilken bruker som står bak et innlegg. Det kommer imidlertid ikke automatisk opp når jeg kun leser en tråd.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #12 Skrevet 10. juli 2008 Hvis noen ber om å få opplyst hvem den anonyme er, så sier ikke du det??
Lacey*har fått erta Skrevet 10. juli 2008 #13 Skrevet 10. juli 2008 Moderator er som nissen! De ser deg:))
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #14 Skrevet 10. juli 2008 Hvis du sier du vil drepe barnet ditt, med anonymt nick, så mener jeg moderator har plikt til å melde fra om det til politiet, og finne ut hvem som står bak.
Miss Misantrop Skrevet 10. juli 2008 #15 Skrevet 10. juli 2008 Hørt om datatilsynet? Tror forresten ikke moderator er utdannet etterforsker. Er nok litt begrenset med ressurser i å etterforske drapstrusler av egne eller andres barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå