Gå til innhold

Unge mødre i Oslo :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :) Jeg er en jente på 19 som har en sønn på strax 1 år.. Har ikke bodd i Oslo så veeeldig lenge, og kommer fra trøndelag..

 

Er det flere av dere som bor i Oslo? Hva med ett treff? Hadde vært gøy å blitt kjennt med flere som har barn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! har en sønn som blir 1 år i august og blir selv 20 i samme måned:) Vi blir gjærne med på et treff. bor på grunerløkka foresten. hvor bor dere?

Skrevet

Så gøy :) Vi bor på Hasle.. hadde vært gøy med et treff :) Sønnen min er så glad i andre unger, å elsker å være ute :P

Skrevet

Jeg har en gutt født juli 07, altså litt over året. Bor på Jessheim, men er mye i Oslo og flytter dit snart :) Så hadde vært gøy å være med treff!

Skrevet

jeg er forresten 19 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...