Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Nå sitter gubben,lille snuppa vår og meg selv på hytta som ligger ca 20m fra vannet. Fra utedoen har vi sjøutsikt. Og i dag har vi krusa til Strømstad med den flotte nye båten vår. Kosa oss på vannet i hele dag,og blitt rimelig grilla. Gubben har til og med fiksa mobilt bredbånd til meg her ute. Hipp hurra. Så nå sitter jeg i soffaen etter en deilig dusj,med laptoppen på fanget,tv`n på i bakgrunnen og livet er HERLIG;) I morgen skal kroppen grilles mere:D Ble noen misunnelig nå???? Hihihihi
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Ja jeg er misunnelig:-) Drømmen er hytte ved vannet. Kos dere videre.
shanty73 Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Nyyydelig... ferien starter her på mandag.... GOD FERIE!!
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Slik hadde vi det i forigge uke:-) Helt ny hytte v/sjøen har min mor bygd...der koste vi oss i strandkanten helt til kvelds...30grader visste gradestokken, fantastisk! På mandag reiser vi til England, og denne gangen barnefri:-):-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå