Gjest dagdrømmer Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er samboer med verdens beste mann. Han er i midten av 30-åra, mens jeg er nesten 10 år yngre. Vi har vært sammen snart 3 år og har planer om å gifte oss. Det jeg (dessverre) tenker for mye på, er bl.a hans seksuelle erfaringer o.l. Han er mitt første faste forhold, jeg har ikke vært i forhold før jeg traff han. Jeg har hatt sex med noen, men ingen som betydde noe særlig for meg. Første gang jeg hadde sex var da jeg var over 20. Min samboer derimot, hadde sex første gang da han var 16. Jeg vet ikke hvor mange han har ligget med, men av ting som er sagt av han og også som jeg skjønner på en barndomsvenn av han, har det vært en god del damer gjennom årene. Han har i tillegg hatt flere langvarige forhold. Jeg jobber sammen med ei som han hadde et forhold til et par år da han var litt over 17, hun var 12 1/2....så dvs han hadde sex med en 12-åring.... Det plager meg at han har hatt sex med så mange (vi bor på en liten plass), at han vært en damenes mann. Dessverre tenker jeg altfor mye (og mer enn før) på dette. Jeg visste ikke at det kom til å plage meg såpass. Jeg har spurt han et par ganger før hvor mange han har hatt sex med, men det har han ikke svart på. Ikke ville det ha gitt meg noe heller, men jeg er nysgjerrig likevel...For noen dager siden spurte jeg hvor gammel han var første gang, og da svarte han altså 16... Så får jeg litt "prestasjonsangst" overfor en eks av han, som han var sammen med i flere år. Føler meg litt sjalu på henne, bl.a pga han sa rett ut at han hadde lyst til å bli sammen med henne da vi begynte å rote sammen (før vi ble et par). Føler litt at han kun er med meg fordi han ikke "fikk noen bedre". Så nå er jeg sammen med en som har vært seksuelt aktiv i over halve sitt liv, og tydeligvis ikke er så veldig interessert i sex lengre. Vi har aldri vært et par som har sex hver dag, og i perioder kan det gå lang tid. Han har de senere årene (også før vi ble sammen), opplevd delvise potensproblemer pga en kronisk sykdom, så det er jo også en forklaring på det. Æsj, ble langt dette, men håper noen tok seg tid til å lese....jeg er gravid, og da altså hormonell, og da blir i tillegg alt verre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå