Gå til innhold

Var på 3d UL i dag....men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

det sitter igjen med en litt forrvirret følelse. Legen jeg hadde var utendlandsk så jeg forsto ikke alt han sa og omvendt:( Dette var litt kjedelig. Men fikk noen fine bilder og fikk klart og tydelig se henne gjespe:) Det var utrolig fint og spesielt.Kan prøve å legge ut noen her... Men I slutten sier han at jeg var fire dager mindre på vei. eller han viste meg det med tall på skjermen. Men sa at dette var helt normalt. Med det mener han at hun gjerne vokser seinere eller er terminen min plutselig er 16 oktober i stedet for 12?????Det står det på det papiret eg fikk ut.(Jeg spurte om hun vokste bra)Men er det ikke sånn at den første Ord UL så er de fleste foster like store så vokser de der etter lissom?I forskj tempo??? Siden han sa det var helt vanlig lissom?? Har ikke lyst å gå tilbake:( Skal eg forholde meg til den første eller andre??? HJELP noen. Han var ikke lett å forstå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt :) de vokser i rykk og napp hele veien og de går jo bare ut fra et gjennomsnitt, ikke alle er gjenomsnittlige ved fødsel heller.

Hadde du blitt satt tilbake flere uker hadde du hatt grunn til bekymring, men 4 dager er ingen ting..

Du skal forholde deg til terminen som de har gitt på sykehuset :)

Skrevet

åh mener du det ????Tusen takk:) Det var godt å høre:) Hadde nok brukt den hvis den hadde blitt satt frem hehe....

Skrevet

er du langt på vei? var oxo på 3D - UL. Spurte om han ville endre på terminen min, da svarte han at etter uke 20 ca vokser barna svært variert, slik at det er derfor ordinær ultralyd er satt til mellom uke 17-19 :) Så det er absolutt ingenting å tenke på ;)

Vi var i uke 23+ 1, var anbefalt at vi dro i uke 26-27, men bor i nord-norge, så her er det lite ubredt for å si det sånn;) benytta oss av sjansen når vi var på ferietur.

Hvor var du? Vi var på majorstuaklinikken.

Skrevet

Er helt normalt at om en måler barnet ved senere ultralyder så sier størrelsen en annen termin. Du har muligens et barn som blir litt mindre enn gjennomsnittet. Gutten vår ble målt til å være 6 % større av vekst i forhold til termin på 3D UL, men så er nok både faren, jeg og det eldste barnet minst 6 % større enn gjennomsnittet også.

Skrevet

er 26+6 i dag. var også på majorstuaklinikken. i bergen.Fikk dere fine bilder då???

Skrevet

det var til farmen:)

Skrevet

bildene ble så som så. Fikk cd med film og 4 bilder, ett av bildene var bra :) En dag jeg gidder skal legge ut masse bilder ;) hehe.

Skulle ønske vi hadde sjansen til å dra på 3D ved et senere tidspunkt, hadde nok blitt bedre bilder. Men det viktigste var å se at lilletulla vår er frisk og har det bra =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...