Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Pinadø det verste jeg har hørt!!!! Eier ikke den dama selvrespekt? Tror ikke hun kommer på vg lista akkurat...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Den plateutgivelsen er bare trist. Synd at hun ødelegger for seg selv på den måten. Hun bør kjenne sin begrensing.
Gjest Tale30 Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Er ikke imponert jeg heller, men hun har jo allerede solgt til gull, så man skal ikke se bort fra at hun havner på VG lista.. Det finns faktisk et publikum som syns dette er stas.. de samme som sitter klistret foran Allsang på grensen regner jeg med, men like fullt et publikum
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Hun er bare pr kåt,likte hu før,men nå blir det bare tåpelig,grusom dame:(
Anonyma*babysyk* Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Hun synger skikkelig dårlig, og ser falsk ut på reklamen. Ser for meg at det der er noe Valen kunne gjort, som en parodi på en eller annen.. haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå