Meg, J & L Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Det verker så inni h....... (beklager) Men det verker sånn... Lurer på om blodårene skal eksplodere!?? Dette skjer hver gang vi har hatt sex. Gjør det det med dere også?? Jeg har en kraftig "klyse" ved kjønnsorganet og noen "fine" nyttårsraketter på leggene. Ellers så ser du tydelig tykke blodårer fra lårene og ned. Nå verker alt! Alle steder. Ser at blodårene bak på lårene har blitt verre nå etter sexèn. Er vel gjerne naturlig siden blodårene fyller seg opp når man får organsme.?? Dette er ikke farlig sant? Dere verker dere også? Takk for svar...
mamma 240706 Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har også vondt i underlivet etter sex, har en stor åre der. Ikke veldig behagelig, og ikke veldig pent. Den svulmer opp etter sex, så det er nok helt normalt. Jeg spurte jordmor, og hun mente det var mange gravide med samme problem. Nedover lår og legger har jeg masse blodtredelser. Får virkelig håpe det meste forvinner etterhvert. Ikke veldig sexy i shorts om dagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå