Gå til innhold

gravid og sliten men har ikke mulighet å slappe av.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 28, har en veldig aktiv og krevende gutt på 11 mnd, han går ikke så det blir mye bæring. han er veldig sutrete, missfornøyd, krever konstant aktivisering.

jeg begynner å bli sliten, anpusten, pulsen slår, magen spenner seg, får litt vondt øverst i magen, type sånn sliten i magen følelse.

Er det farlig å ikke slappe av når hele kroppen sier ifra at den trenger det. blir barnet i magen påvirket av dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farlig og farlig, sånn er det vel å få to tette, ikke noe særlig rom får å slappe av. Du får tqa det med ro når pappaen kommer hjem og bruke kveldene på deg selv.

Det er jo ikke så lenge igjen, selv om sommeren kan virke noe langdryg;).

Lykke til!

Skrevet

Føler med deg. Er jo ikke bra, men tror ikke det er farlig før det går ut over blodtrykket, og det sjekker del vel på kontrollene

Skrevet

Du er nødt til å få avlastning rett og slett.....prøv å få ordna det snarest noen timer hver dag så du får hvilt...ikke risiker noe i hvertfall.

Det er tøft å ha små hjemme når man selv er gravid har jeg erfart....var avhengig av at familien steppa litt inn og samboeren. Hadde et tøft svangerskap i tillegg jeg da...

Skrevet

Jeg har nå 13 dager igjen og har gått hjemme med en gutt på nå 2 år og 2 mnd. De siste ukene har han også kuttet ut dagduppen så da er det ingen mulighet for avslapning før pappan kommer hjem fra jobb......men da har han egentlig nok med å pusse opp rommet til vesla i magen.

Først 3 dager før termin får jeg selskap.

Så jeg vet alt om å være sliten uten mulighet for å slappe av.

Barnet i magen tar det den trenger og det er deg alt går ut over. Så så lenge du får i deg nok næring og drikke i under maset er det ikke noe farlig for babyen iallfall. Men gøy er det ikke fordet.

Skrevet

ok. takk for svar.

Jeg har ingen som kan avlaste meg, vi har ingen familie i nærheten. familien min bor i sverige.

fint at det ikke går ut over barnet :o)

jeg har hatt fint blodtrykk. men er først nå jeg er sååå sliten, skal på kontroll imorgen, så da får vi se om blodtrykket er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...