Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Det er jo en jungel av søskenvogner der ute. Orker ikke gå i samme fellen som med første mann, for med han ble det tre vogner. Den første var for stor å tung, den tredje for lite lun og den siste er helt grei. Så når neste kommer er storebror 1 1/5 år, så håper på noen tips hva man skal se etter å hva man bør unngå :-D
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har lurt litt på denne Koelstra Flexxo Twin, den ser veldig bra ut. http://www.koelstra.com/nl/pushchairs/flexxo-twin/koelstra-flexxo-twin-khaki/index.php/cPath/1_33/language/en/products_id/197 Men det er ikke håndbrems på den, er det blant de tingene man bør ha på en dobbelvogn?
Fugl Phøniks Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Babytravel søskenvogn med fire hjul. Den er helt super!! Min gutt på 2,5 år spør meg hver dag om vi kan kjøre tur i den vogene. den er kjempe stabil, lett å styre og trille. Fungerer sågar også som joggevogn. Gor plass, god kvalitet og lett å selge på bruktmarkedet. De er på finn.no bare i timer... Koster 4000 ny, brukt ca 3000. Jeg skal bruke min så lenge som mulig - den er derfor ikke til salgs ;-9 Men anbefaler den på det sterksete. Går også ikk igjennom vanlig dører. Søk på Reflex.no så finner du den der :-)
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2008 Tusen takk, skal undersøke om den :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå