Gå til innhold

Rikshospitalets "igangsettingsoppskrift"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi skulle prøve den i kveld.

Men hvor viktig er det egentlig at jeg også får glede av det? Klarer ikke å forestille meg at det kommer til å være himmelsk akkurat :). Har ikke hatt sex på flere uker, så dette kan bli spennende...

Kan man forresten ha sex når slimproppen har gått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hod jordmor idag.. for å sjekke modenhet, og det var MYE MYE vondere enn å ha sex.. Så det er bare å kjøre på ;)

2 dager igjen til termin.. Håper det skjer noe snart!!

Skrevet

Det er bare å kjøre på og se hva som skjer. Kan bare si at det er ikke så lett å få plassert de putene under rompa og man må bare le litt av det;-) hehe....

Skrevet

Ja ler litt bare av å se for meg hele seansen...

Jeg må ikke le så mye under selve økta at mannen min ikke får konsentrert seg da... ha ha :)

Skrevet

Vi har prøvd den oppskriften, og jeg kan nesten garantere deg at du ikke har noe nytelse av den... er bare a gjemme ansiktet bak en pute og la han bli ferdig.... Og gudene skal vite at det er smertefullt å ha beina så høyt med den magen... klarer jo fader ikke puste omtrent.

Vi har som sagt testet det uten at noe har skjedd, men jeg er nesten truanes til å prøve igjen.. men det er SMERTEFULLT !!!!

Men lykke til ;) God fornøyelse ;)

Skrevet

Haha vi prøvde den igårkveld vi..vi var såååå nervøse,som om vi var jomfruer begge to vettu,kun fordi vi var sikker på at nå kunne virkelig fødselen skje altså!!!har fått konstatert at jeg er moden..så vi bygget opp med puter bak ryggen,han satt foran å kjørte på med mine føtter oppå hans skuldre.ikke den deiligste sexen vi har hatt akkurat:)hihi

jeg slo på stortromma å foretok bryststimulering samtidlig, å vi fikk til og med tatt en orgasme.hehe.detaljert her nå,men faen det funka ikke!!!sååå skuffet da;(

skal på modningsakupunktur imorra så får håpe det klaffer da..men må vel ta en runde til med sex-oppskrifta snart..men skal vi også ha pute under rompa??det har jeg ikke fått med meg isåfall..får skylde på at det var derfor det ikke gikk..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...