Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Endelig kan jeg snike meg inn her. Var hos legen i dag og han fant en fostersekk på ul. Han kunne ikke utelukke om det er flere i og med at det er såpass tidlig. (Er 6+2) Er jo vanlig med tvillinger etter Pergo-kur. Noen erfaringer?? Er det mange som har el kjenner noen som har fått tvillinger etter Pergo?? Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå