Lucy T og prinsessa *** Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Hei! Nå begynner magen sånn smått og vokse, og jeg fikk en mammabukse (jeans) i str 36. Den var jo selvfølgelig for stor, så jeg lurer på om h&m har mammabukser (jeans) i str 34? Tenkte å få byttet den hvis de hadde mindre str. Så i h&m katalogen, og der hadde de ikke mindre enn str 36, men har hørt at butikken og nettbutikken ikke har de samme varene... Hvis ikke får jeg prøve å vaske den på ALT for høy temperatur og tørke den lenge i tørketrommel i håp om at den skal krympe tilstrekkelig
MintCondition Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Ja, de har i str 34, har ihvertfall sett det her i Trondheim.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 Åh så bra!! Jeg likte buksa kjempegodt, men den var jo ikke noe fin når den var for stor til meg... Da skal jeg få bytta den i en mindre str Tusen takk for svar
Dragemor Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 I fjor så sa de at de hadde slutta å lage 34 i mammaklær... Håper du finner!!! (for jeg sleit ;(
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2008 Det var dumt da, for det finnes jo små gravide også... Her jeg bor finnes det ikke et eneste mamma-klær plagg. Jeg liker ikke tights, så er jo bukser jeg sliter litt med å finne her. Topper går jo litt greiere... Må enten bestille klær på nett eller reise bort for å finne klær, og de klærne på nett er jo ikke akkurat så billige. Syns derfor det er greit å handle på h&m, men nettbutikken deres er jo nesten helt tom... Tar gjerne i mot tips om hvor jeg finner mammaklær i str 34...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå