Gå til innhold

Har h&m mammabukser i str 34?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå begynner magen sånn smått og vokse, og jeg fikk en mammabukse (jeans) i str 36. Den var jo selvfølgelig for stor, så jeg lurer på om h&m har mammabukser (jeans) i str 34? Tenkte å få byttet den hvis de hadde mindre str. Så i h&m katalogen, og der hadde de ikke mindre enn str 36, men har hørt at butikken og nettbutikken ikke har de samme varene... Hvis ikke får jeg prøve å vaske den på ALT for høy temperatur og tørke den lenge i tørketrommel i håp om at den skal krympe tilstrekkelig :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de har i str 34, har ihvertfall sett det her i Trondheim.

Skrevet

Åh så bra!! Jeg likte buksa kjempegodt, men den var jo ikke noe fin når den var for stor til meg... :( Da skal jeg få bytta den i en mindre str :D

Tusen takk for svar ;)

Skrevet

I fjor så sa de at de hadde slutta å lage 34 i mammaklær...

Håper du finner!!! (for jeg sleit ;(

Skrevet

Det var dumt da, for det finnes jo små gravide også... Her jeg bor finnes det ikke et eneste mamma-klær plagg. Jeg liker ikke tights, så er jo bukser jeg sliter litt med å finne her. Topper går jo litt greiere... Må enten bestille klær på nett eller reise bort for å finne klær, og de klærne på nett er jo ikke akkurat så billige. Syns derfor det er greit å handle på h&m, men nettbutikken deres er jo nesten helt tom...

Tar gjerne i mot tips om hvor jeg finner mammaklær i str 34...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...