Ina25♥med gull i magen Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Dere som har vært på 3D ultralyd, hvordan er det å gå i uke 28? Er det for tidlig? For sent? Vil jo se mest mulig, men sliter litt med å finne en dato som passer... Og er det noen som har en klinikk å anbefale i Oslo-området?
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg var hos min jm og fikk se babyen på 3d ultralyd i uke 23,og skal tilbake om ca 2 mnd,dvs ca uke 32. Så alt mellom der burde vel gå fint. Jm sa en gang at rundt uke 30 er perfekt tid...
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 vi var i uke 28, perfekt for oss ihvertfall. bra bilder, de ligger på siden min. var på sandvika, anbefaler det
mamman-til-madeleine Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Vi fikk utrolig fine bilder i uke 28. Helt klare, og ansiktstrekkene viste at hun ligner veldig på mamma :0) Var også i Sandvika, og det anbefales på det sterkeste.
Mamma mjaua Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 hei, jeg var også på ul i uke 28 på sandvika. lagt ut noen bilder på profilen min, om du vil se=) jeg var hvertfall fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå