Gå til innhold

Antall faddere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det rart å ha 3 stk faddere? 2 av dem skal bære barnet, også tenkte vi å ha 1 fadder i tillegg. Vet det er vanlig med par, men.... Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det rart? Bør jo ikke være par, er jo ikke alle som har en partner heller. Jeg er fadder til to men, ikke min mann er ikke.

• 4 uker senere...
Skrevet

Vi har 3 faddere til min sønn. 1 par (dame+mann!!), i tillegg ville jeg ha min venninne som fadder, men jeg valgte ikke mannen hennes, da jeg ikke føler det blir riktig, vi er ikke såååååå "nære". Ingen reagerte på det, og mannen til min venninne var selvsagt også i dåpen.

Skrevet

Datra mi har 4 faddere. 2 venninner av meg, som begge er i par, men kjæresten/samboeren er ikke fadder. Så er svigerinna mi og mannen fadder til henne.

Neste som kommer får nok ikke heller ikke faddere som er i par.

Er selv fadder til to, og var singel begge gangene.

Skrevet

vi hadde 6 faddere til dattera vår...liten familie, så alle tanter og onkler.pluss ei venninne av meg.synes det var gøy å kunne bruke alle.Vil nok ha samme til lille gutten når han kommer;)

Skrevet

er det vanlig at en av fadderne holder ungen da den blir døpt??

• 2 uker senere...
Skrevet

Mor eller far kan også holde barnet når det blir døpt. Max antall faddere er vel 6 hvis jeg ikke husker feil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...