Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Blir det rart å ha 3 stk faddere? 2 av dem skal bære barnet, også tenkte vi å ha 1 fadder i tillegg. Vet det er vanlig med par, men.... Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Hvorfor er det rart? Bør jo ikke være par, er jo ikke alle som har en partner heller. Jeg er fadder til to men, ikke min mann er ikke.
Gjest Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Vi har 3 faddere til min sønn. 1 par (dame+mann!!), i tillegg ville jeg ha min venninne som fadder, men jeg valgte ikke mannen hennes, da jeg ikke føler det blir riktig, vi er ikke såååååå "nære". Ingen reagerte på det, og mannen til min venninne var selvsagt også i dåpen.
Chantelle Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Datra mi har 4 faddere. 2 venninner av meg, som begge er i par, men kjæresten/samboeren er ikke fadder. Så er svigerinna mi og mannen fadder til henne. Neste som kommer får nok ikke heller ikke faddere som er i par. Er selv fadder til to, og var singel begge gangene.
snart en av hver;) Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 vi hadde 6 faddere til dattera vår...liten familie, så alle tanter og onkler.pluss ei venninne av meg.synes det var gøy å kunne bruke alle.Vil nok ha samme til lille gutten når han kommer;)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 er det vanlig at en av fadderne holder ungen da den blir døpt??
MiLady Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Mor eller far kan også holde barnet når det blir døpt. Max antall faddere er vel 6 hvis jeg ikke husker feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå