Sessa ruger igjen... Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Har sittet og sett på alle episodene av jordmødre i reprise på nettet og har nå begynt på Helene og Atle sin historie. Blir rørt hver gang en baby kommer ut, og gleeeeeeeder meg virkelig til å føde selv. Hadde en laaaaang fødsel sist, men det ga meg så utrolig kick så jeg har i grunnen bare lengtet etter å få gjøre det igjen. Gleder meg til å kjenne de første tegnene på at ting er i gang, til pressinga (kan spare meg for 1,5 døgn med rier denne gangen), til å få den lille bylten på brystet og til å legge han til for første gang. Tror det begynner å gå opp for meg at jeg snart skal føde nå....
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Ja, hvis du har termin på lørdag så føder du vel snart! Jeg gleder meg også, mest til og se hvem som bor i magen min og hvordan h¤n ser ut!!!:-):-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 Vi har vært på 3d ul og der så vi en liten guttebass som lignet veeeeldig på søsteren sin så vi føler at vi kjenner han godt allerede. Nå gjenstår det bare å få se han live og snuse på han.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Vi vet ikke kjønn vi...vi har en datter fra før av så det er ganske så spennede. Skal på ferie snart så blir vel å shoppe masse gule klær:-) Lykke masse til med fødselen! Skjønner godt du gleder deg nå:-)
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Har had lange fødsler selv, heldigvis had grei avsluttning på alle da, realt kick rett og slett... Ønsker deg lykke til...spennende å føde!! :-) Og følelsen etterpå...sukk.....virkelig noe å glede seg til ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå