Gå til innhold

Å, som jeg gleder meg!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sittet og sett på alle episodene av jordmødre i reprise på nettet og har nå begynt på Helene og Atle sin historie. Blir rørt hver gang en baby kommer ut, og gleeeeeeeder meg virkelig til å føde selv. Hadde en laaaaang fødsel sist, men det ga meg så utrolig kick så jeg har i grunnen bare lengtet etter å få gjøre det igjen. Gleder meg til å kjenne de første tegnene på at ting er i gang, til pressinga (kan spare meg for 1,5 døgn med rier denne gangen), til å få den lille bylten på brystet og til å legge han til for første gang. Tror det begynner å gå opp for meg at jeg snart skal føde nå....

Videoannonse
Annonse
Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Ja, hvis du har termin på lørdag så føder du vel snart!

Jeg gleder meg også, mest til og se hvem som bor i magen min og hvordan h¤n ser ut!!!:-):-)

Skrevet

Vi har vært på 3d ul og der så vi en liten guttebass som lignet veeeeldig på søsteren sin så vi føler at vi kjenner han godt allerede. ;) Nå gjenstår det bare å få se han live og snuse på han.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Vi vet ikke kjønn vi...vi har en datter fra før av så det er ganske så spennede.

Skal på ferie snart så blir vel å shoppe masse gule klær:-)

Lykke masse til med fødselen!

Skjønner godt du gleder deg nå:-)

Skrevet

Har had lange fødsler selv, heldigvis had grei avsluttning på alle da, realt kick rett og slett... Ønsker deg lykke til...spennende å føde!! :-)

Og følelsen etterpå...sukk.....virkelig noe å glede seg til ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...