Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Lillegutt her er 6 mnd og bruker å legge seg kl 19. Siste dupp er da som regel ferdig i 17- tiden. Men i dag ble den siste duppen ferdig kl 16. Det blir egentlig litt lenge å være våken fram til kl 19 da. Er det best med en ekstra dupp og utsette leggetid, eller er det best å legge han kl 18. Føler liksom at det er så innmari tidlig. Ble så jeg la han kl 18 i kveld, men vet liksom ikke om det var "rett".
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 hadde nok lagt han en time tidligere som du gjorde
AndreVonDrei Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Jepp, samme her. Morsomt ord å bruke foresten..."dupp", hihi
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Jeg hadde gjort likedan.. Hehe, vi bruker også ordet DUPP..
AndreVonDrei Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Hihihi, ser for meg en liten fiske-dupp i det den går opp og ned i vannet. Det passet skikkelig bra! De ligger jo sånn og dupper babyene og, ja :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå