ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 ....kommer til å legge på meg niåsøtti kilo..på fire mnder.... snufs..... andre som har pica på rare greier?? =)
Bic&Bac Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg ble det forrige svangerskap. Men var så sjelden i nærheten av en McDonalds, og orka ikke kjøre i nærmere en halvtime for å handel der... Så sååå hekta ble jeg heldigvis ikke. Men en big mac... mmmmmmmmm.... Jeg likte ikke dressing på burgerne før det, men det gjør jeg fortsatt hehe
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 desverre for meg så er d bare 7 min til nærmeste sjappe... ;o( usj... chips å kyllingburger ... ;o) hehe dressing er jo beest da :-D hører med, d!! jeg må nok bare prøve å styre unna ... får begynne å shoppe kun frukt å grønt hehe ;o) så er d ikke så fort gjort å putte kalorier i munnen... la på meg uhorvelig mye sist gang, er liiiitt skeptisk til å gjøre d samme igjen, har en teori om at d kommer til å sitte litt ekstra godt fast denne gangen hehe ;O) d er IKKE lurt... så må nok ta meg selv litt i nakken jah... ;P heldigvis er bilen på verksted ;P da blir d veffal ikke på noen dager,.. sist fikk jeg dilla på sitronkaker med vaniljesaus... forstå d den som kan ;o))) rart jeg blei ei lita druse...nei... ;o)) men men... må jo kooose seg liiiitt da ;O)) thihi ;P
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 jeg gikk forbi der en dag og bare mååte ha en bigmac.. men den smakte igrunn ikke så godt som jeg håpte... men er hekta på lakris..spesiellt pandalakris..mhmhm er aldri det ellers..
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2008 pandalakris er supergodt ;P jeg digger kaker (masse kaker!!), mc'ern å pottis ;o)) usj... nice kombi ;o) pluss lets eat deli (d meste de har) å ISKAFFE MOCCA !! åååh.... d er DIGG d.... ;P
birrisj05.02.09 Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Jeg er hekta på snurring, jædersylte og makrell i tomat.. hehe.. rare greier Men junkfood frister veeeeldig! :-)
Gjest Tina-Mari Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Hei jenter! Jeg er 5+1 og har ingen picas enda, men kanskje det kommer? Prøver å spise mye frukt og grønnsaker, fisk en gang i uken osv..men hvor lett blir det å overholde tro? Fikk så lyst på MC for nå i sta...men nå vet jeg ikke om jeg tørr å sende mannen for å kjøpe det. Dumt å bli hekta! Ellers er jeg en stooor sjokkman, men etter graviditeten styrer jeg mer unna sjokko... Det er ikke så dumt! Har begynnt å spise cherry tomater med basillikum, persille, oregano, salt, pepper, olje osv.. Spiste ikke tomater før da... Kroppen har en rar måte å innrette seg når det gjelder "tapte/trengte" matvarer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå