Gjest Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 jeg bruker: foundation: maybelline pudder: kanebo mascara: max factor og gosh øyenskygge: isadora leppestift: chanel lippgloss: maybelline. oj oj oj ser nå at folk må jo tro jeg er den sminke dokka. bruker ikke alt hver dag altså..
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Dior i alt, men skal begynne med noe mineralsminke bare jeg finner ett bra merke...
Kakeåndsen Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 foundation: Chanel eller id eller Guerlain solpudder: id eyeliner: Estee Lauder øyenskygge: Guerlain. Estee Lauder mascara: Guerlain lebestift: Guerlain lip gloss: Guerlain, Lacome,
velger nick en annen dag Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Sminke?? Hva var nå det igjen da..... Å jo, det var det 13-åringen stakk av med for et års tid siden det, og som jeg nå aldri får ha i fred. Vet du ,jeg bruker mascara som det står et eller annet volum på...og så har jeg en sminkekoffert fra eh....*løper og sjekker* dior. Som du sikkert skjønner så er jeg ikke akkurat den som bruker all verden av sminke til hverdags.
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Mascara: Dior Foundation: GloMinerals Øyeskygge: Shiseido Lipgloss: Dior (som må kjøpes på ebay, pga gått ut av produksjon)
It's all about me Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Bruker Dior og Lancome på alle ting tingene. Veksler litt frem og tilbake ettersom hva som jeg kan få tak i rimlig og sessongens farger.
Miapus Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Jeg bruker: pudder:Glo minerals(men skal bytte til id når jeg er tom.) mascara:Qlinique øyenskygge:i.d mineral sminke lipgloss:Chanel
kokko Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 bruker alt fra mary kay er kjempe fornøyd etter at jeg begynte med det... så nå er jeg begynt å sminke meg litt mer.... syns det er kjekt å sminke meg til litt spesielle anledniger, men også til hverdags...
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 foundation: i.d. pudder: i.d. eller kanebo solpudder: i.d. eller kanebo mascara: dior øyenskygge: i.d. eller dior eyeliner: dior lipgloss: shiseido
2smågull Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Alt fra Mary Kay. verdens beste makup!! Oprah Winfrey og Tyra Banks er noen kjendiser som også bruker Mary Kay-makeup:)
~Milly~ Skrevet 9. juli 2008 #11 Skrevet 9. juli 2008 pudder: kanebo solpudder: YSL Maskara: Loreal Eyeliner: Dior Øyeskygge: mye forskjellig, IsaDora i dag Leppestift: Dior Lipgloss: lancome juicy tubes
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 9. juli 2008 #12 Skrevet 9. juli 2008 Foundation: id solpudder/rouge: id Maskara: Loreal/dior eller YSL Eyeliner: Dior Øyeskygge: clinuiqe, everyday minerals og andre merker Leppestift: Dior Lipgloss: id
Pooosi Skrevet 9. juli 2008 #13 Skrevet 9. juli 2008 foundation : helt klart i.d !!! super bra! (å billig på ebay) mascara: lancome hypnose solpudder: MK lipgloss: maybelline, el den nye fra lipsyl faktisk
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 9. juli 2008 #14 Skrevet 9. juli 2008 Bruker Sonyaserien fra Forever Living Products. Aloe verabasert sminke, min hud eeelsker disse produktene
WP-TLogPeanut Skrevet 9. juli 2008 #16 Skrevet 9. juli 2008 Jeg bruker kun H&M sminke mascara som ikke er vannfast og råenkel og få av Funker bra for meg som er allergisk. Det verste er ikke selve sminken,men når den skal av igjen,med påfølgende skrubbing og gnikking. Da er det kjekt med H&M sine som går av med bare varmt vann Slipper jeg å betale så mye for det og bruker sjelden å sminke meg så...
CaMaChMa Skrevet 9. juli 2008 #17 Skrevet 9. juli 2008 Allt av sminke jeg bruker, er av Giordani Gold fra Oriflame. Bruker kun Oriflame-produkter her i huset, også når det gjelder hud, hår, negler. Fra baby til dame og mann i sine beste aldre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå