Gå til innhold

Tror dere Bin Laden vil slå til igjen med nytt terrorangrep? Evnt hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er vel bare godt gjemt i fjellene bak en busk et sted;)

Og har sikkert en skummel plan.....

Syns det er rart at det er så mye selvmordsbombere i deres egne land; trodde hensikten var å være ufine mot andre.....? Eksempelvis 9/11...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Jeg vil tro terroristene etterhvert vil bruke mer langdryge og ekspanderte måter å terrorisere på. F.eks ved å kutte strømtilgangen. (det klarer de helt sikkert på en eller annen måte). Tenk hvordan usa hadde vært etter en uke uten strøm da... folk hadde jo sulta ihjel. Økonomisk terror er sikkert også en mulighet, det sitter nok noen terrorister og lurer på hvordan de skal bryte sammen banksystemet i statene så det blir fullt kaos.

men ikke nødvendigvis bin laden som står bak dette da. kan like gjerne være svensker eller russere...=P

Skrevet

Ja, de prøvde seg jo med dette miltbrann-opplegget... Tok vel ikke helt knekken på amerikanerne som håpet..

Skrevet

For islamistene ville det vel ikke vært nok fart i et sånt angrep. Da ble de jo ikke martyrer...

Skrevet

Ja nå er det lenge side sist.....

Jeg tror Frankrike, England og midt-Østen er hete kandidater!

Skrevet

Uff, kjenner jeg får helt galgenhumor her og småler for meg selv... Jeg er en av dem som tenker som så at nå er det gått litt for lang tid uten at det har skjedd noe... så nå er det på tide at det skjer noe SKIKKELIG BANG BANG snart - og det er jo rett og slett for ille at man faktisk tenker sånn *ler*

Men når det er sagt så er etterretningstjenestene i de fleste land relativt dyktige når det kommer til de store terrornettverkene, så det blir vanskeligere å få vanskeligere å få til å planlegge de helt store terroraksjonene uten å bli fersket før planen er blitt satt ut i livet. Derimot er det lettere å sette en selvmordsbomber i en fullastet bil og sende mot ambassader o.l. :)

Og bare for å legge til - terrorister og islamister er ikke det samme:)

Skrevet

Hvis det var til meg så vet jeg utmerket godt forskjellen. Var en over her som skrev at terrorister kunne bruke strømbrudd som terroraksjon. Det jeg mente var at for islamistiske terrorister blir det for lite action. Trodde jeg uttrykte meg ganske så klart...

Skrevet

Veldig mange som ikke vet forskjellen - så var i grunnen ikke ment til deg spesifikt nei, kun til informasjon til de som ikke er klar over det, da media benytter seg av dette begrepet i tide og utide:)

Skrevet

Næh, har ikke noen tro på at Bin Laden en gang virkelig lever lenger jeg da. Han var jo kjempesyk allerede for nesten ti år siden, så om det blir terrorisme blir det nok noen andre som tenker tankene. Ellers, sånn som i Irak, hvis det er det du sikter til HI så er poenget der at Shia- og sunnimuslimer ikke helt ser øye til øye, for å si ting veldig enkelt handler det ikke om USA men om indre spenninger i landet som før ble holdt i sjakk av en diktator og som nå er i fri utfoldelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...