Sjokoladebanan Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 hører mange skriver om det, men er usikker på hva det er...
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 du kjenner att de presser ned over...nesten som om den lille ska detta ut...de er så jeg har opplevd de i vert fall..de er vanskligt å forklare.
Sjokoladebanan Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 men er nedpress tegn på at fødselen nærmer seg da?
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 nei de er de ikke...jeg har haft de lenge og har ikke født ennå=) men de skjer ofte når de har lagt seg med hodet ner i bekkenet...
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Seriøst? Jeg er 21 uker på vei og føler nedpress allerede, er skikkelig ubehagelig..det er nesten som det stikker nedentil samtidig :/ satser på enda noen mnd til før den lille melder sin ankomst.
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 de er muligt at du har bekkenløsning Metalpunkin. for babyen ligger ikke stille i uke 21 og den har så god plats der inne då så den flytter seg hela tiden. låter veldigt rart at du føler ned press i uke 21...
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Bekkenløsning kan jeg umulig ha fordi jeg er i full arbeid, har selvsagt litt vondt i bekkenet til tider og utider men ikke noe mer. Men kan jo godt hende at babyen spenner nedi der og at det er det jeg kjenner. Forøvrig føder jeg alltid før tiden, og forrige gang kom prinsessen i uke 36. Kjenner igjen følelsen..tror jeg snakker om det med legen neste gang jeg har time.
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 okej trodde ikke de var muligt å kjenne nedpress på den måten i uke 21... håper de forsvinner for deg då, for de kan ikke være gøy å gå sånn til du ska føde...=)
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 Jeg er jo ikke 100 % sikker på at det er nedpress, men jeg kjenner det en betegner som nedpress..sikker ikke helt det samme forhåpentligvis. Det går nok fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå