Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 det jeg har lest om innleggene dine og dine svar, så tenker jeg: du bør ta kontakt med en psykolog og få litt hjelp til å ordne live ditt før ett nytt barn kommer til verden. hvsi du tenker at dui snart blir alene igjen og ahr en amnn som hele tiden kaster deg ut, så flytt alene og få hjelp fra sosialen og nav og kommunen du bor i! du og dine bran trenger hjelp! stakkars deg med alle dine problemer og hverdagshistorier!
AndreVonDrei Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Du vet at HI ikke er kun ett menneske, sant?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Du vet at HI står for hovedinnlegger, ikke sant??? Mange innlegg på denne siden, dermed mange HI'er også.
AndreVonDrei Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Tror hun mente HU HI som var så skrekkelig redd for å bli alene, hahaha
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 eh..HI betyr jo hovedinlegger..så hvem av alle hovedinnleggere mener du hehe.. Dette var jammen meg dagens
AndreVonDrei Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Staaakaaaar HI -altså denne HIen -hun mente nok bare godt ;-p
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #13 Skrevet 9. juli 2008 Hahahahaha!!! Det var virkelig deilig med et dumt-morsomt innlegg i kveld!;) Just what I needed!! Thanks HI!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #14 Skrevet 9. juli 2008 hei HI her.... jeg trengte litt latter og selvironi her jeg sitter med maaange hormoner og en syk sønn som må være inne i fin været----godt å ha noe å le av! hahahahahah god sommer alle sammen, nå tar HI ferie!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #15 Skrevet 9. juli 2008 Fantastisk!! Tre sånne innlegg fra deg, og min dag er reddet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå