Emja75 Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har spurt i tidligere innlegg uten å få svar fra noen så nå prøver jeg her Jeg er født 7/11-75 klokken 14.00. og heter Janita. Jeg lurer fælt på hvor mange barn jeg får tilsammen? og kjønnet på dem? Og lurer på når jeg blir gravid? Og kjønnet denne gang? Håper du får sett på dette hihi.. Er sååå nysgjerrig ))
missmoi Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Hei =) får veldi sterkt opp graviditet på deg i des/jan =) Ei prinsessa denne gang =) 2 barn får jeg på deg.
Emja75 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 woow.. ok.. ) takker Jeg har 2 barn fra før da..men et av de bor ikke hjemme og jeg skal i retten for å få jenta mi hjem rundt de tider du skrev.. Det kan ikke være det du ser da?
missmoi Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 hmm, ja det skal du ikke se bort ifra, det jeg fikk opp var ei jente, veldi sterk morskjærlighet i des/jan, så det høres jo logisk ut =)
missmoi Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er litt ny på dette, så e ikke like enkelt å forstå hva kortene prøver å fortelle meg. Håper du får jenta di hjem til jul =) kanskje du blir gravid også i den perioden.
Emja75 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2008 Ja jeg har blitt spådd allslags hehe Men det siste før deg var oktober og gutt.. Så det blir jo spennende å se.. Ja det er mye mulig det er jenta mi du ser der.. Og det lover jo godt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå