Gå til innhold

Når bør man begynne å planlegge???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal gifte meg i juli 2010. Så da lurte jeg på når man burde begynne å planlegge det? For tidlig å begynne nå snart?:S Gleder meg no innmari:D Det blir et ganske stort bryllup, begge har store familier:) Kan nesten ikke vente:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 år før?? oioi.. tror jeg hadde fått mer enn nok av bryllup innen dagen rant jeg da.. men det er meg, hehe. Vi begynte 9 mnd før, det holder lenge ser det ut til. :)

Skrevet

Det kommer helt an på hvor populært sted dere skal ha festen for å si det sånn. Vi bestillte hotell til festen 1 år og 3 mnd før og da fikk vi ikke den helgen vi allerhelst ville hatt.. Bra å være ute i god til i de største byene :) Veldig gøy med planlegging synes jeg da :) Rart deet snart er over...

Skrevet

Det var en stund til ja... Vi booket kirke et år i forveien, og lokale 11 måneder før...

Skrevet

La meg si det sånn, vi skal også gifte oss i juli 2010 og jeg sitter da her ;) Men sambo sier at han skal ta mere del i det fra neste år, og det skjønner jeg.

Du kan alltids planlegge og få med deg noen tips. Men det er jo litt tidlig å gå til innkjøp av kjolen f.eks. Jeg er selv planleggingsmenneske og har lyst til å gjøre mye av jobben selv, derfor syns jeg ikke det er tidlig å starte nå. Begynn å kikke litt og kos deg, det er deilig å ha god tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...