firemerkersmør Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Vår 2-åring har ferie i barnehagen i 4 uker i sommer. Jeg og pappa har en uke hver, og besteforedrene tar 2 uker. Vi har prøvd å bli kjent med andre som har barn, men ser at det er stor aldersforskjell, og det er bare 2 med barn jeg har klart å booke med mens vi har ferie. De andre ukene har han så å si ikke kontakt med andre barn. Vi har naboer med barn, men de er oppttt om sommere, og jeg har ikke lyst til å "renne ned" de heller. Vi er på lekeplassen ofte, men der er det skjelden noen. Vi er på bading og gårdsbesøk. Han ser jo barn der, men ingen som han leker med. Synes dette er litt vanskelig. Har som szagt prøvd å finne bar vi kan leke med, men finner lite. Og det er ikke nen åpen barnehage her i ferien. Hvordan gjør (drar ut på ting), og hvor mye er dere hjemme og de leker alene?
jente30L Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 min som blir 2 i okt har ferie fra bhg i sommer han og.... hvor bor dere henne? kunne latt de leke kanskje?
meg tjohei Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 har det som deg, datteren min er 2 år og bhg er stengt hele juli. men det er meg som skal være hjemme med henne hele tiden. skal en uke til danmark da. vi er egentlig bare ute på lekeplassen. jeg er ikke så flink til å finne på ting alene liksom. Kunne også ønske jeg hadde noen med barn å finne på morsomme ting med. 20- bussen til byen? bor du i oslo? den lekeplassen i frognerparken er jo alltid fullt av barn! håper dere får en fin sommer!
meg tjohei Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 la oss ta en test, og finne den beste parken i oslo! da har vi nok og gjøre resten av ferien, hehe;)
firemerkersmør Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2008 Bor rett nord for Oslo. Jeg har bare fri denne uka, så blir vel litt kort tid for å "samle troppene" for min del, men hadde kanskje ikke vært så dumt med dib treff om sommeren-for de barna med barnehageferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå