mei&mi + marcus :) Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Noen som har vært der? Var det gøy?? Og hvor overnattet dere?
☆ fødeklar ☆ Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 vi var i helgen, vi har to gutter på 7 år og 3,5 år, for dei er det kjempe kjekt, men for dei litt eldre er det ikkje så mykje å gjere. heilt grei plass når det er sol, for alt er ute, og ikkje under tak, så det er ganske kjedelig når det regnar. mangen små svømmebasseng, og det liker jo barna. vi har reist til kinservik familiepark de siste 4 årene, og synst det er kjekt for barna og ikkje så langt. vi har altid bodd på hyttetunet rett over veien fra parken, hyttene er veldig fine. vist dere reiser, MÅ dere smake morellene som blir selgt langs veien, de er såå gode. og eplejuicen er og super. god tur.
mei&mi + marcus :) Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 Oki, takk for svar. Håper selvfølgelig på bra vær! Skal ha med en jente på 4,5 og en gutt på 2,5 så det skal nok bli kjekt =). Håper bare det fortsatt er ledige hytter rundtom.. Kinsarvik Camping var full.
☆ fødeklar ☆ Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 det er heilt perfekt alder, dere kommer til å kose dere. hardanger hyttetun, er den rett over veien fra parken, prøv der, de er veldig fine hytter. ellers er ullensvang hotell bare 3min å kjøre fra parken.
mei&mi + marcus :) Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2008 Er det ikke bare sånne store hytter på hardanger hyttetun? De minste hadde jo 7 sengeplasser synes jeg at jeg såg. Vi er bare 4. Eller har de vanlige hytter der også?? Såg veldig koselig ut der. Hotell kan vi jo prøve på også, men synes det er koseligere med hytte jeg.. Får mer feriefeelingen da.
☆ fødeklar ☆ Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Vi var 4stk, på den minste hytten de har, som de faktisk kaller medium. men eg kunne ikke tenkt meg mindre. den var heilt perfekt til oss. det er litt spesielt å bo i hytte, og veldig sosialt. vi bodde tre netter der, og ungane fant seg venner og koste seg til langt ut på kvelden. men hotell er jo luksus, slepper å lage mat!!
Mamma til tre gutter Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 hey eg kommer her i fra og kan anbefale parken på det sterkeste...og campingen er kjempe flott.. det er en camping til som ligger rett over mat butikken i sentrum er ikke langt i fra parken der dem også har kjempe flotte hytter.... god tur..
mei&mi + marcus :) Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2008 Åja, de hørtes så kjempesvære ut sånn som de ble beskrevet! Har sendt en mail til de nå. Skal overnatte to netter.. Dyrt med ferie i Norge!! Håper det er ledige! Høres jo ut som dere hadde det kjekt ivertfall... En hytte er jo myye koseligere enn et hotell rom, selv om man må lage maten. Jeg jobber på hotell, så vil helst vekk fra de..hehe..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Vi pleide alltid dra derom sommeren når jeg var lita. Vi leide hytter der, og det var et stort badeland eller noe rett ovenfor dervi hadde hytte + at det er svømmebasseng rett ved der hyttene ligger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå