vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 pappan til den gammleste datteren min som jeg har fra tidligere forhold har fortalt datteren vår på 6 år i detalj hvorfor det ble slutt for 5 år siden...syns det er unødvendig.....hun kunne vært litt gammlere...mamma du var lei av pappa du...du ville aldri være sammen me pappa ...du ville bare være til mormor... å det var det mange grunner til...men det har han ikke fortalt....for det var vell for hardt å svelge...
Northernlights Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Ja,det er ingen grunn til at barn skal vite absolutt alt- Men de vil jo ha svar. Kanskje har hun spurt han ut grundig? Uansett, dette kan du ta opp med pappan =o) Jeg sa fra til min eks, om at enkelte ting kunne han holde for seg selv. Han foret gutten med løgn, og akkurat det kunne han jammen holde seg for god til. De vil ha svar, men de trenger bare grove trekk når de er så små.
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Nei unger behøver ikke vite alt. Høres ut som mine foreldre..... de kunne heller ikke oppføre seg dessverre. Fy fader å lei jeg var av å høre drittprat om den ene og den andre. Det er ting jeg har blitt fortalt av min far jeg virkelig skulle ønske jeg aldri hadde visst.
Northernlights Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har også blitt fortalt laaaaaaaaaaaaaangt mer enn noen trenger vite oppigjennom årene. Fysjameg,noen tenker ikke på at barn er glad i begge foreldrene sine, og føler seg enormt dratt imellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå