Frøken Lilla Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Du har ikke spådd meg før Lurte på om du vil se på meg ang flere barn? Jeg har 3 barn allerede, og lurer på om du ser flere på meg? Evnt når blir jeg gravid? Kjønn? Jeg er f 14.10.74 på forhånd takk
Frøken Lilla Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 Ser du trenger fornavn Heter Anja
missmoi Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Jeg får opp 4 barn totalt, graviditet rundt sept/okt. jeg vet ikke hvilke kjønn du har fra før av, men jeg får opp 2 jenter og 2 gutter totalt, kan det stemme at du enten har 2 jenter og 1 gutt eller omvendt fra før?
Frøken Lilla Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2008 Ok. Er mange som får opp 4 barn på meg totalt Har 2 jenter og 1 gutt, så da blir sistemann gutt da Tusen takk for "titten". Håper du har rett på at jeg får ett barn til
missmoi Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 så gøy å se at kortene faktisk viser meg ting som stemmer, spesielt siden jeg er ny på dette og at jeg klarer å få inn energien fra dere bare ved navn og dato =) da får du nok en gutt til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå