Gå til innhold

Tante rød har reist til syden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Slutta på pilla i februar, og fikk mensen tilbake med en enseste gang, altså blødning 4 uker etter siste pilleblødning. Og slik fortsatte det i tre deilige måneder. Eggløsning ca dag atten, men slim og ømme brystvorter (jeg var så lykkelig over at jeg virka!), og ordentlig mensblødning i 5 dager fjorten dager eller EL. Vi er prøvere, så dette passet utmerket. 27.mai skulle jeg ha el. Men nei, ikke slim, ingen ømme brystvorter, nada. Og etter fjorten dager, ingen tante. Og slik har det fortsatt. Stresser ikke (eh...haha), tenker på andre tinmg, jobber og lever normalt. Men denne kjekke syklusen min har altså brått tatt kvelden. Har gått på pillen i 8 år, så kanskje ikke rart. Men er det ikek litt merkelig å først virke brillefint i tre måneder, før man slutter å virke? Ville dere latt tiden gå, og kontaktet lege først i 2009, eller ville dere bekymret dere og spurt etter pergo?

akk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt en test da, du kan jo ha hatt eggeløsning uten å ha merket det.... Faktisk kan sex og en deilig orgasme sette igang en eggeløsning utenom det vanlige tidspunktet i syklusen også.

Ifølge statestikken kan man være mindre fruktbar i 6 mnd etter pilleslutt, men etter de 6 mnd skal det ikke lenger være forskjell på de som har brukt hormonbasert prevansjon og de som ikke har brukt det. Tror ærlig talt ikke legen ville satt i gang noen hormonbehandling på deg etter så kort tid, ville ventet litt jeg om jeg var deg, la kroppen finne ut av det selv. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...