Gå til innhold

noen erfaringer å dele med meg om stokke explory vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når den kom ut syns jeg det var den styggeste vogna ever.... nå syns jeg den er den kuleste vogna jeg har sett.

Har kjempelyst å kjøpe den til nestemann.

Noen som har den /har hatt den?

Hva syns dere?

Hva er bra? Hva er dårlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Har ikke hatt den så lenge, men synes det er grei, men siden den ikke har noe fjæring blir den litt stiv, super å trille på handlesenter og asfalt, men litt grus eller brostein er den ikke så god på, jeg synes det samme som deg men måtte bare prøve den. Men hadde ikke tenkt på at det ikke er så lett med ståbrett og det bruker jeg en del til storbroer på 3 så får ikke brukt den så mye.

Kjempegrei med at du kan ha den høyt opp får god kontakt med barnet, sitter veldig godt i den. stor handlekurv god skygge så hun ikke får solen i fjeset for da blir det hyling:))

Ville ikke hatt det som eneste vogn, men spørs jo litt hvilken behov man har

Skrevet

har en carena sportstrille som jeg kan bruke til lengre turer, eller hvis guttungen på 3 skal stå på brett.

blir ikke stokke vogna veldig liten når den er slått sammen??

Skrevet

Jeg har den vognen, og er utrolig fornøyd.

Har trillet mye og mangt opp igjennom når jeg har vært passepike og barnevakt, og er overlykkelig over at det har kommet en vogn som stokke sin.

Den er utrolig lett å trille, barnet slipper å ligge i asfalten med all eksosen og kulden/varmen. Man slipper å bøye seg skakk hver gang man skal gjøre noe med barnet, du kommer mye nærmere barnet.

Du slipper å tenke på om et spisested har barnestol, du bruker bare vognen. Den tar liten plass i butikker og heiser. kjempelett å bære selv med barnet oppi.

Super i trapper.

Jeg digger vognen som du kansje forstår, og kunne ikke tenkt meg noen annen. Selv om det finnes andre vogner som jeg også kan være tilbøyelig til å synes er fine.

Skrevet

den er litt jobb og demontere den ihverfall som sportsvogn av med fotbrett så av innsats og så legge sammen. synes ikke den blir veldig liten sammelagt, men mye midre enn vanlige 4 hjulinger ala brio og sånn da(har ikke slått den sammen så mye ennå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...