Gå til innhold

180 høy og 61 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nei, jeg har igen spiseforstyrelse, bare en rar og slank kroppsbygning. Jeg har alltid sett akkurat sånn ut:/ Har nesten ikke pupper, men rumpe har jeg. Ser ikke ut som noen krigsfange, har bare en smal kroppsbygning. Ingen knokler i diverse retninger, og runde kinn har jeg og:) Føler meg sunn og frisk, og spiser helt normalt. Har prøvd å få spiren til å sitte (første barn!!!) i snart et år, men ingen ting skjer. Mannen min og jeg er friske som glade lakser begge to. Røyker ikke, etc. Kan det ha med min, i andres øyne, lave vekt å gjøre? Skal jeg liksom gå inn for å legge på meg? Har aldri veid mer enn nå, så tror kroppen min liksom har funnet sitt balansepunkt. Men skal jeg tvingen den til å gå opp i vekt???

Noen med erfaring?? Om spiren sitter hvis jeg veier 5kg mer, tar jeg gjerne en fetekur, jeg. Vil bare ikke begynne å klusse med mat og tanker, da jeg ikke tror det er sunt hverken den ene eller andre veien

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter et år ville jeg nok ha prøvd pergo. Det er en klisje, men det hjelper faktisk å ta det super med ro ang. prøving. Vet det ikke er enkelt i det hele tatt.

Skrevet

Nei, tror ikke det har særlig med saken å gjøre. Selv er jeg 168 og veier (veide, høygravid nå :-) ) 53 kilo. En rask regning sier at vi har ca samme bmi. Jeg ble gravid på første forsøk selv om jeg er nær undervektig hvis man på død og liv går etter standardmål. Husk at alle er forskjellige! Som deg er jeg sunn og frisk og ser ikke avmmagret ut i det hele tatt, men er sped og har mange tynne partier. Så lenge du spiser sunt og trener fornuftig, er absolutt ikke lav vekt noen hindring. Ta det med ro, nyt den spenende tiden, og oppsøk lege for å få sjekket dere om det går noen måneder til :-) Lykke til

Skrevet

jeg var 183 og veide 63 kilo da jeg var gravid, ble gravid på første forsøk. Jeg var akkurat sånn som deg naturlig tynn, og hadde alltid sett sånn ut. Tror ikke du trenger å gå opp i vekt, det trengte hvertfall ikke jeg.

Skrevet

jeg hadde en bmi på 17 og prøvde i overkant av 1 år. ble gravid til slutt når jeg slappet av og nøt livet. Og det var også helt uten hjelpemiddler.

Skrevet

Jeg er 180 og veier 59 kg til vanlig. Nå er jeg straks fødeklar så ligger noen kilo over det nå:) Er naturlig tynn, frisk og fin med mine 59 kg.

Har hatt 5 spontanaborter, alle før 14 uke. De har ALDRI nevnt at min lave vekt kan være årsaken. Så tror nok vekten din hadde vært betydelig lavere om det var problemet. LYKKE TIL :)

Skrevet

Jeg er 173 og veier 49 kg.. Altså ALTFOR tynn!

I tillegg er jeg 4 mnd på vei med nr 2..

Har alltid vært tynn jeg også, og dette er mitt andre barn.. Syns ikke du er for tynn når du veier 61 kg, tror i alle fall ikke det er grunnen til at spiren ikke har klort seg fast enda!

Kanskje kontakte lege? Det kan jo være en grunn, i alle fall om du har mistet barn flere ganger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...