Gjest Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Hvor får jeg tak i ammeinnlegg i ull og hvor mange trenger jeg? ....noen som har tips....?
Ewinth Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Du kan feks bestille på Nøstebarn. Vet ikke helt hvor mange par som kan være greit å ha...
Tingeling med 2 troll Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Jeg har kjøpt mine på spar kjøp.. Jeg tror jeg ikke betalte mer 49 kr for paret.. Men jeg veit ikke helt hvordan dem er siden dem ikke var så dyre.
pusi og lille pusi:) Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 søskenbarne mitt anbefalte dem fordi dem va go å ikke dyre heller:)
Glad tobarnsmamma Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 På www.krabaten.no har de både Janus og Iris ammeinnlegg i ull til bare 49 kroner. Der har jeg bestilt, har hørt mye bra om Janus sine. :-)
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Jeg bestilte på barnashage.no og er veldig fornøyd med de.
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 jeg ar kjøppt 2 par på sparkjøp og ett par på nøstebarn, så får jeg se om jeg trenger flere eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå