Gå til innhold

Innvielse av Stellebordet.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, jeg har ikke plass til stellebord på badet så jeg har det på en kommode på soverommet..

 

Har balje ¨på badet så der foregår badingen.

 

Men hva må jeg ha i umiddelbar nærhet av stellekommoden min(oppi)`?

Nå har jeg i ene skuffen bleier, zinksalve, stellesalve,

våtservietter (usikker på om eg skal bruke de)

Er det bedre å ha en litt fuktig vaskeklut?

 

Det jeg er usikker på om eg trenger i denne skuffen er.

Gasbleier-gaskluter

flanell-bleier

Bruker eg de under vaskingen?

 

Flere gode tips til hva jeg kan trenge i denne øverste skuffen?

 

 

JA jeg er førstegangs og grønn på de meste og alt eg har har eg bare lest er bra her inne ;)

En uke til termin forresten:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha litt ekstra klesskift oppi der. bodyer, sokker/strømpebukser, Veldig ofte sånt må skiftets

Skrevet

hmmm ble det for rotetet for flere svar dette her;)

 

hehe, en del eg kjeder meg da... joho! kloke bim-hoder

Gjest Mamsen t 2,5 jenter *fødeklar*
Skrevet

Joho, jeg er her, men husker ikke :)

 

Jeg klarer ikke å tenke på noe som burde eller ikke burde vært der. Jeg har alltid hatt stellebord på badet, og der har jeg hatt alle "baby-tingene".

Husker rett og slett ikke hva som er helt nødvendig for stell. Har pleid å ha alt i umiddelbar nærhet...beklager :}

Men synes du er flink som kommer på så mye som du gjør.

 

Men var det ikke du som hadde hørt et rykte om at butikkene har åpent hver dag etter fødselen óg? Jeg hviler litt på laubærne bare pga det jeg ;P

Skrevet

hehe, jeg er også førstegangs og har ikke peiling, men har paracet for baby, temp måler, babyolje (sinksalve må fjernes med olje), sinksalve, babyline krem, mesoft "kluter" til å vaske baby med,vanlige vaskekluter, bommulspinner... tror det var det hele. :) Vet som sagt ikke nødvendigheten av alt, får bare vente å se. :)

Skrevet

må vi fjerne zinksalven ja :S

da forsvinner oljen fra badet og nedi skuffen på rommet.. hehe

 

uff eg kan så lite, men de fikk jo barn i huleboer tiden så regner med at min og skal overleve...

Skrevet

hehe, tror nok vi lærer etterhvert, og som du sier, de klarte det før også. :)

 

Får håpe de små rumpene ikke trenger zinksalve. :)

Skrevet

har ikke erfaring da, men tenkte å ha i skuffen under:

* Et par ekstra bodyer(og noe skift) - hvis det må skiftes

* Mesoft til vask - hørt våtservitetter kan inneholde en del stoffer babyen reagerer på i starten.

* Bleier såklart ; )

* Et par myke vaskekluter/gasskluter

* babyolje uten parfyme, event. til vask sammen med vaskeklutene.

* og foresten har jeg kjøpt noen våtservietter og når jeg tenker meg om, fra sebamed uten parfyme, men tenker å ta stumpen under rennende vann og bruke vaskekluter når vi er hjemme så frem det går :)

 

Kremer/salver har jeg ikke kjøpt enda, da alle i familien har sagt det ikke sikkert er nødvendig, må se ann etter behov.. Men hvis du har det kan de jo alltids være i nærheten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...