Sessa ruger igjen... Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 ...kjøpe?? Kan ikke du bli bestevennen min eller kanskje kona mi, for jeg kan jo virkelig ingenting og det virker som om du i det minste prøver deg på litt forskjellige matprosjekter. Tør ikke det jeg... blir jo stort sett bare tull når jeg skal prøve noe nytt.
~sjiraff~ Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2008 Hehe.. Synes det er kjempegøy å prøve meg på nye matretter. Men har en super sær og kresen mann så blir bare med nye prosjekter da vi har gjester.
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Her kan du få sjangsen til å prøve noe nytt hver dag! Vi er ikke kresne!
Cat.68 Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 kjøp slik picnicbog liksom, fast med kylling. skjær den i små terninger og blande med finhakket løk, reven ost og tomatsaus med hvitløk og urter (coop`s sin) Kjævle ut butterdeigen slik at du kan å ut ca 3 like store ruter av en skive. Legg litt røre i mitten og jkem ihop kantene slik at det blir som en pirog. pensle med egg og stek dem i ovnen i ca 10-12 min. Servere med en frisk grønnsalat til. Da jeg lager til oss lager jeg av ca 3 plater butterdeig og bruker 2 slike burker med kylling ,1 stor gul løk og 1-1,5 burk med tomatpure, river ost etter smak. I sallaten bruker jeg Hjertesallat, rød lollo, ruccola, agurk ,cherrytomater,mais, eppel, ferske champinjongeværnet . dryss over litt rapsolje med sitron, og strø over litt flaksalt og litt kværnet sortpepper alt peppermiks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå