Kulå Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 Hva syns du om den? Typisk jentefilm, eller kan jeg få mannen til å bli med på den?
2010 baby =)? Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Har ikke hatt premiere enda =) Men stakkars, ikke dra mannen din med - det er en jentefilm!
Musseknapp Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Har premiere i morgen! Ta med noen gode venninner, og la mannen slippe, ja ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå